ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Луцька районна рада

Дата:

05.04.2017

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про підтримку Звернення депутатів Маневицької районної ради до Голови Верховної Ради України А.В. Парубія, Прем’єр – міністра України В.Б. Гройсмана щодо внесення змін до Закону України „Про державний бюджет України на 2017 рік”

УКРАЇНА
ЛУЦЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
 
 
від __________ № ___/____                                                                             Проект
             м. Луцьк

Про підтримку Звернення депутатів
Маневицької районної ради до Голови Верховної Ради
України А.В. Парубія, Прем’єр – міністра України
В.Б. Гройсмана щодо внесення змін до Закону України
„Про державний бюджет України на 2017 рік”
 
 
Відповідно до частини 2 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та враховуючи рішення постійної комісії районної ради з питань бюджету та постійної комісії районної ради з гуманітарних питань, районна рада
 
ВИРІШИЛА:
 
Підтримати Звернення депутатів Маневицької районної ради до Голови Верховної Ради України А.В. Парубія, Прем’єр – міністра України В.Б. Гройсмана щодо внесення змін до Закону України „Про державний бюджет України на 2017 рік” (додається).
 
 
Голова ради                                                                                                                                                                                                                                                             В.В. Приходько
Яценюк722421
ЗВЕРНЕННЯ
депутатів Маневицької районної ради до Голови Верховної Ради України А.В. Парубія, Прем’єр – міністра України В.Б. Гройсмана щодо внесення змін до Закону України „Про державний бюджет України на 2017 рік”
 
21 грудня 2016 року Верховна Рада України ухвалила  пакет законів „Про Державний бюджет України на 2017 рік (№5000), „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України” (№5130), „Про внесення змін до Бюджетного кодексу України” (№5131), „Про внесення змін до Податкового кодексу України” (№5132).
Ці зміни в податковому законодавстві, Бюджетному кодексі України перекладають фінансовий тягар на місцеві бюджети.
В Держбюджеті на 2017 рік закладені величезні ризики невиконання плану доходів і, відповідно, незабезпечення коштами низки важливих видатків. Крім того, ухвалені зміни можуть негативно вплинути на реалізацію фінансової децентралізації та функціонування громад, виконання повноважень органами місцевого самоврядування, на які перекладено тягар відповідальності за розв’язання соціальних проблем територіальних громад.
Адже у Державному бюджеті не передбачено витрат на оплату комунальних послуг медичних закладів та загальноосвітніх закладів освіти, а також утримання адміністративно – технічного персоналу шкіл, фінансування спеціалізованих медичних установ. Тобто ці кошти потрібно шукати у місцевих бюджетах. У державному бюджеті не передбачено коштів на гарантовані Конституцією пільги щодо послуг зв’язку та компенсації за перевезення пільгових категорій громадян. Цей обов’язок держави покладено на місцеві бюджети. Тобто, якщо органи місцевого самоврядування не зможуть знайти кошти, пенсіонери, діти війни, учасники війни, ветерани праці, учасники АТО та інші громадяни втратять право на безоплатний проїзд.
Передача фінансування освітянських та медичних закладів з державного на місцеві бюджети без жодного ресурсного збалансування суперечить статті 142 Конституції України та пункту 1 статті 85 Бюджетного кодексу України.
Місцеві бюджети не спроможні здійснити належне фінансування передбачених видатків, результатом чого може стати не лише зниження рівня якості медичних та освітніх послуг, а й занепад цих галузей в цілому. Видатки на оплату комунальних послуг, ліквідацію аварійного стану закладів, проведення капітальних та поточних ремонтів приміщень тощо в дійсності неможливо здійснювати з місцевих бюджетів, особливо в умовах складної економічної ситуації в державі.
Ми, депутати Маневицької районної ради Волинської області, стурбовані ситуацією, що може виникнути із функціонуванням освітянських та медичних закладів в нашому районі. Адже через ухвалені парламентом зміни до Бюджетного та Податкового кодексів цього року з районного бюджету направлено понад 17,5 млн. грн. для забезпечення належної якості освітянських та медичних послуг. Ці кошти можна було б використати на розвиток зазначених галузей, а не на утримання. Крім того, у зв’язку із недофінансуванням, передбачається на десять відсотків скорити чисельність працівників освіти і охорони здоров’я району, що призведе до погіршення надання медичних послуг і освітніх послуг, особливо в сільській місцевості.
Тому звертаємось до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України із вимогою найближчим часом внести зміни до Закону України „Про Державний бюджет України на 2017 рік” в частині передбачення видатків на збільшення освітньої та медичної субвенції місцевим бюджетам, а також для забезпечення безоплатного перевезення пасажирів пільгових категорій населення.