ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Неприйнято |
---|---|
Сесія: | XVIII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Дата реєстрації: | 05.04.2017 |
Проголосовано: | 05.04.2017 12:19:06 |
Автор: | Луцька районна державна адміністрація |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
2
- Не підтримали
0
- Утримались
28
- Не голосували
0
- Відсутні
4
УКРАЇНА
Л У Ц Ь К А Р А Й О Н Н А Р А Д А
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Л У Ц Ь К А Р А Й О Н Н А Р А Д А
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
від_________№ ______ проект
м. Луцьк
Про внесення змін та доповнень до районної
Програми профілактики правопорушень
на 2017-2020 роки
Відповідно до статей 6, 27, 41 Закону України ,,Про місцеві державні адміністрації”, пункту 16 статті 43 Закону України ,,Про місцеве самоврядування в Україні”, Законів України ,,Про Національну поліцію”, ,,Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року №730 ,,Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ”, з метою якісного проведення в районі заходів з профілактики правопорушень, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 23 листопада 2016 року №13/17 (далі – Програми) зі змінами та доповненнями, а саме:
1.1. Викласти в новій редакції додатки Програми:
- додаток 1 „Паспорт районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки” (додається);
- додаток 2 „Напрямки діяльності та заходи районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки” (додається);
- додаток 3 „Ресурсне забезпечення районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки ” (додається).
2. Начальнику управління фінансів райдержадміністрації Бусель Л.В. передбачити фінансування заходів по Програмі.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника голови районної державної адміністрації В.А.Боярчука і постійну комісію районної ради з питань соціального захисту населення, депутатської етики, законності та боротьби зі злочинністю.
Голова ради В.В. Приходько
Смілий 728 162
Додаток 2 до Програми
від__________№ ______
Напрями діяльності та заходи районної Програми
профілактики правопорушень на 2017-2020 роки
№ з/п | Завдання, визначені Програмою | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Строк виконання роки | Орієнтовний обсяг фінансування тис. гривень | У тому числі за роками | ||||||||||||||||
2017-2020 | 1427,5 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | |||||||||||||||||
469,375 тис.грн | 319,375 тис.грн | 319,375 тис.грн | 319,375 тис.грн | |||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 8 | 9 | 10 | 11 | |||||||||||||
1. Взаємодія з населенням та громадськими формуваннями | ||||||||||||||||||||||
1. | налагодження взаємодії із засобами масової інформації | забезпечення: - тісного зв’язку між прес-службами структур та відомств; - постійне висвітлення в засобах масової інформації передового досвіду роботи як окремих працівників, так і служб, підрозділів; - інформування громадськості про попередження та розкриття резонансних кримінальних правопорушень; - періодичної організації прямих ефірів та прес-конференцій з керівництвом органів та підрозділів районного відділення Національної поліції України в області, місцевої прокуратури, міськрайонного відділу управління Служби безпеки України | Луцька місцева прокуратура, міськрайонне управління Служби безпеки, Луцьке відділення поліції Луцького відділу поліції ГУ Національної поліції України в області (далі – ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області), райдержадміністра- ція, районна рада, виконкоми сільських, селищних рад | 2,5 | 0,625 | 0,625 | 0,625 | 0,625 | ||||||||||||||
2 | забезпечення публічної безпеки та порядку на території населених пунктів району | здійснення: - організаційних заходів публічної безпеки та порядку у тісній взаємодії органів та підрозділів ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області з громадським формуванням з охорони громадського порядку «Варта порядку»; - заохочення членів громадських формувань за конкретний внесок у забезпечення правопорядку в населених пунктах, а також інших громадян у разі їх участі у викритті кримінальних правопорушень | ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, райдерж- адміністрація, районна рада, виконкоми сільських, селищних рад | | 25 40 | 6,25 10 | 6,25 10 | 6,25 10 | 6,25 10 | |||||||||||||
2. Профілактична робота | ||||||||||||||||||||||
1. | організація індивідуально-профілактичної роботи з неповнолітніми | визначення пріоритетними та організація: - індивідуально-профілактичної роботи з неповнолітніми схильними до вживання спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин; - забезпечення своєчасного виявлення і встановлення осіб неповнолітніх, які займаються бродяжництвом, жебракуванням, розшуку їх батьків, опікунів, з метою повернення у сім’ї; - виготовлення і розповсюдження організаційно-аналітичної друкованої продукції з профілактики дитячої злочинності; - проведення психологічних тренінгів у навчальних закладах з проблемними дітьми | ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, райдержадміністра- ція, районна рада, відділ освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту РДА, служба у справах дітей РДА, Луцький районний центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді, виконкоми сільських, селищних рад | 10 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | ||||||||||||||
2. | індивідуально-попереджувальна робота з населенням | концентрація зусиль зацікавлених відомств та служб на покращенні індивідуально-попереджувальної роботи серед осіб, звільнених з місць позбавлення волі, хронічних алкоголіків, нарко-манів та осіб без постійного місця проживання | ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, райдержадміністра- ція, районна рада, виконкоми сільських, селищних рад | |||||||||||||||||||
3. | відпрацювання населених пунктів із складною оперативною обстановкою | періодичне (відповідно до планів роботи) із залученням зацікавлених відомств та служб проведення комплексних відпрацювань населених пунктів із складною оперативною обстановкою, здійснення виїзних прийомів громадян з вивчення громадської думки про роботу правоохоронних органів із залученням фахівців | ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, райдерж- адміністрація, районна рада, виконкоми сільських, селищних рад | |||||||||||||||||||
3. Організація матеріально-технічного забезпечення громадського порядку | ||||||||||||||||||||||
1. | заходи щодо взаємодії з бізнес- структурами району |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, райдерж- адміністрація, районна рада, виконкоми сільських, селищних рад | |||||||||||||||||||
2 | Придбання паливно-мастильних матеріалів |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, громадське формування з охорони громадського порядку ,,Варта порядку”, райдерж- адміністрація, виконкоми сільських, селищних рад | 320 | 80 | 80 | 80 | 80 | ||||||||||||||
3 | Придбання предметів спецодягу |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, громадське формування з охорони громадського порядку «Варта порядку» | 40 | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||||||||||||
4 | Придбання та встановлення системи відеоспостереження в місцях масового перебування громадян у Луцькому районні, засоби зв’язку та оргтехніки відділу поліції Луцького відділу поліції Головного управління Національної поліції України у Волинської області, у штабі громадського формування «Варта порядку» |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, громадське формування з охорони громадського порядку «Варта порядку» | 850 | 250 | 200 | 200 | 200 | ||||||||||||||
5 | Придбання спецзасобів |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, громадське формування з охорони громадського порядку «Варта порядку» | 40 | 10 | 10 | 10 | 10 | ||||||||||||||
6 | Ремонт в санітарних кімнатах та встановлення дверей в адміністративному приміщенні ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, у штабі громадського формування «Варта порядку» |
| ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області, громадське формування з охорони громадського порядку «Варта порядку» | 100 | 100 | |||||||||||||||||
4. Впровадження нових форм та методів | ||||||||||||||||||||||
1 | Вивчення питання про можливість об’єднання чергових частин екстрених служб в єдиний диспетчерський центр | вивчення досвіду іноземних держав, щодо здійснення перших кроків у створенні кол-центру за єдиним номером екстреного виклику (для прикладу в США –«911», країнах ЄС – «112»). | ЛВП ЛВП ГУ НПУ в області райдерж- адміністрація, районна рада | |||||||||||||||||||
Всього 1427,5 469,375 319,375 319,375 319,375
Додаток 1 до Програми
від_________№ ______
Паспорт районної Програми
профілактики правопорушень
на 2017 — 2020 роки
І. Паспорт Програми
|
|
|
|
| Розпорядження голови райдержадміністрації від 03.10.2016 № 442 ,,Про схвалення проекту районної Програми профілактики правопорушень на 2016 – 2020 роки” |
|
|
|
|
|
|
|
|
Луцьке районне відділення поліції Луцького відділу поліції Головного управління Національної поліції України в області, Луцька місцева прокуратура, Луцький міськрайонний відділ управління Служби безпеки України в області, районна рада, відділ освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації, служба у справах дітей райдержадміністрації, Луцький районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, виконкоми сільських, селищних рад, громадське формування з охорони громадського порядку «Варта порядку» |
|
| 2017 – 2020 роки |
|
| районний бюджет, бюджети сільських, селищних рад |
|
| Кошти районного бюджету |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
| |
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення районної ради від _________ № ________
Районної Програми
профілактики правопорушень
на 2017 — 2020 роки
1. Загальні положення
Районна Програма профілактики правопорушень на 2016 – 2020 роки (далі – Програма) розроблена відповідно до Законів України ,,Про місцеві державні адміністрації”, ,,Про Національну поліцію”, ,,Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону”, постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року №730 ,,Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ”.
В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та громадськості для забезпечення публічної безпеки, порядку.
2. Мета Програми
Метою Програми є виконання заходів у запобіганні виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, терористичних актів та удосконаленні методів роботи з їх профілактики, забезпеченні захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створенні умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
3. Основні завдання і заходи Програми
Основними завданнями Програми є:
- удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;
- оптимізація структури органів, установ та організацій, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;
- підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;
- розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику;
- удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
- забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;
- виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень.
Напрямки діяльності та заходи програми вказані в додатку 2.
4. Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу (результативні показники ефективності Програми):
- удосконалити взаємодію з громадськістю, населенням;
- активізувати діяльність органів місцевого самоврядування, пов’язану з профілактикою правопорушень, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу громадськості;
- створити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, іншими антисоціальними явищами;
- стабілізувати криміногенну ситуацію в районі шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.
5. Обсяги та джерела фінансування
Ресурсне забезпечення Програми вказано в додатку 3.
6. Координація та контроль за
ходом виконання Програми
Координацію дій залучених органів виконавчої влади до роботи над програмою і контроль проведення заходів покладається на першого заступника голови райдержадміністрації Боярчука В.А.
Координацію та контроль за ходом виконання Програми покладається на постійну комісію районної ради з питань соціального захисту населення, депутатської етики, законності та боротьби зі злочинністю.
У разі необхідності внесення змін на протязі терміну виконання Програми відповідальний виконавець готує уточнення показників, заходів та вносить їх на розгляд сесії районної ради.
Відповідальний виконавець щорічно до 01 березня інформує районну раду про виконання заходів і завдань щодо реалізації даної Програми.
Додаток 3 до Програми
Ресурсне забезпечення районної Програми
профілактики правопорушень
на 2017 — 2020 роки
тис. гривень
| Кошти районного бюджету |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення Луцької районної ради
,,Про внесення змін та доповнень до районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки” (далі - Програма)
до проекту рішення Луцької районної ради
,,Про внесення змін та доповнень до районної Програми профілактики правопорушень на 2017-2020 роки” (далі - Програма)
Цей проект рішення розроблений відповідно до статей 6, 27, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Законів України «Про Національну поліцію», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону», постанови Кабінету Міністрів України від 16 вересня 2015 року №730 «Про утворення територіальних органів Національної поліції та ліквідацію територіальних органів Міністерства внутрішніх справ», з метою якісного проведення в районі заходів з профілактики правопорушень.
В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та громадськості для забезпечення публічної безпеки, порядку.
Метою Програми є виконання заходів у запобіганні виникненню умов, що сприяють вчиненню правопорушень, терористичних актів та удосконаленні методів роботи з їх профілактики, забезпеченні захисту конституційних прав та свобод людини на основі чітко визначених пріоритетів, створенні умов для проведення ефективної правової та виховної роботи серед населення, поступового нарощування зусиль у цій справі правоохоронних органів, органів місцевого самоврядування та громадськості.
Основними завданнями Програми є:
- удосконалення форм і методів профілактики правопорушень та підвищення ефективності оперативно-розшукових заходів у сфері протидії організованій злочинності та корупції;
- оптимізація структури органів, установ та організацій, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;
- підвищення рівня фахової підготовки посадових і службових осіб, що здійснюють заходи з профілактики правопорушень;
- розроблення нових форм і методів профілактики правопорушень та запровадження їх у практику;
- удосконалення роботи із соціальної адаптації осіб, звільнених з місць позбавлення волі;
- забезпечення захисту законних інтересів неповнолітніх, зокрема захисту від жорстокого поводження, експлуатації та насильства;
- виконання інформаційно-пропагандистських та культурно-виховних програм профілактики правопорушень.
Напрямки діяльності та заходи програми вказані в додатку 2.
Виконання Програми дасть змогу (результативні показники ефективності Програми):
- удосконалити взаємодію з громадськістю, населенням;
- активізувати діяльність органів місцевого самоврядування, пов’язану з профілактикою правопорушень, удосконалити механізм координації роботи із залучення до цього процесу громадськості;
- створити систему профілактики правопорушень, спрямовану на соціальну адаптацію осіб, звільнених з місць позбавлення волі, посилення боротьби з алкоголізмом, наркоманією, злочинністю та бездоглядністю неповнолітніх, іншими антисоціальними явищами;
- стабілізувати криміногенну ситуацію в районі шляхом подолання правового нігілізму та запобігання криміналізації населення.
Фінансування Програми здійснюється відповідно до чинного законодавства за рахунок коштів районного бюджету.
Перший заступник голови В.БОЯРЧУК
Смілий 728 162