ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | XVII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Дата реєстрації: | 17.02.2017 |
Проголосовано: | 17.02.2017 12:42:51 |
Автор: | Луцька районна державна адміністрація |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
28
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
6
УКРАЇНА
ЛУЦЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
ЛУЦЬКА РАЙОННА РАДА
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
від № ___________
м. Луцьк Проект
Про внесення змін до Районної програми створення і
використання матеріальних резервів для запобігання,
ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і
природного характеру та їх наслідків на 2016 – 2020 роки
Відповідно до статей 2, 6, 33, 35, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання Закону України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру”, підпункту 15) статті 19, статті 98 Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року №775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”, з метою оперативного реагування на проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також враховуючи рішення постійної комісії районної ради з питань бюджету, районна рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни та доповнення до ,,Районної програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2016- 2020 роки”, затвердженої рішенням районної ради від 06 квітня 2016 року №7/30 (далі – Програми), а саме:
1.1. Викласти в новій редакції додатки Програми:
- додаток 1 „Паспорт Районної програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі на 2016-2020 роки” (додається);
- додаток 2 „Номенклатура та обсяги накопичення матеріальних засобів щодо створення місцевого матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на території Луцького району на 2016-2020 роки” (додається)
2. Начальнику управління фінансів райдержадміністрації Л.В Бусель при внесенні змін до районного бюджету передбачати щорічно кошти на реалізацію Програми.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету та першого заступника голови районної державної адміністрації В.А.Боярчука.
Голова ради В.В. Приходько
Смілий 728 162
Пояснювальна записка
до проекту рішення Луцької районної ради
до проекту рішення Луцької районної ради
„Про внесення змін до Районної програми створення і використання
матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій
техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2016 – 2020 роки”
Проект розпорядження розроблений відповідно до статей 2, 6, 33, 35, 39 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, на виконання Закону України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру”, підпункту 15) статті 19, статті 98 Кодексу цивільного захисту України та постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року №775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”.
Метою розробки цієї програми є забезпечення виконання Закону України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року №775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”. Створення місцевого матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами.
Результатом виконання Програми має стати створення місцевого та об’єктових матеріальних резервів з метою використання їх у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, ліквідації цих надзвичайних ситуацій та їх наслідків.
Голова райдержадміністрації І.П.ЯРМОЛЬСЬКИЙ
Смілий 728 162
Додаток 1 до Програми
від _________ № _____
І. ПАСПОРТ РАЙОННОЇ ПРОГРАМИ
створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків в районі на 2016 - 2020 роки
1. | Ініціатор розроблення програми | Луцька районна державна адміністрація |
2. | Дата, номер і назва розпорядчих документів органів виконавчої влади про розроблення документа | Розпорядження голови райдержадміністрації від 21 січня 2016 року №27 ,,Про проект Районної програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків на 2016-2020 роки”. |
3. | Розробник Програми | Сектор з питань цивільного захисту, правоохоронної, оборонної, мобілізаційної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації |
4. | Співрозробник Програми | - |
5. | Відповідальний виконавець Програми | Сектор з питань цивільного захисту, правоохоронної, оборонної, мобілізаційної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації |
6. | Учасники Програми | Сектор з питань цивільного захисту, правоохоронної, оборонної, мобілізаційної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації, районна філія «Луцький райавтодор», Луцький міськрайоний відділ управління ДСНС України у Волинській області, аварійно відновлювальні бригади району |
7. | Термін реалізації Програми | 2016 - 2020 роки І етап – 2016-2018 роки; ІІ етап – 2019-2020 роки. |
8. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми | Районний бюджет |
9. | Загальний обсяг ресурсів, необхідних для реалізації Програми, у т.ч. коштів з місцевих бюджетів | 1 млн.555тис. 928грн. |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення районної ради
від __________ № ________
Рішення районної ради
від __________ № ________
РАЙОННА ПРОГРАМА
створення і використання матеріальних резервів для
запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного
і природного характеру та їх наслідків у Луцькому районі
на 2016-2020 роки
створення і використання матеріальних резервів для
запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного
і природного характеру та їх наслідків у Луцькому районі
на 2016-2020 роки
І. Загальна частина
Державна політика у сфері захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру здійснюється на принципах пріоритетності завдань, спрямованих на рятування життя та збереження здоров’я людей і довкілля та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці.
В основу реалізації Програми покладено принцип об’єднання зусиль державних і недержавних органів усіх рівнів для розв’язання проблеми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру з метою екстреного використання їх у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Матеріальними резервами є будівельні матеріали, пальне, медикаменти, продовольство, техніка, технічні засоби та інші матеріальні цінності, призначені для проведення невідкладних відновлювальних робіт і заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
Аналіз стану основних фондів та технічного стану обладнання газопроводів показує, що значна їх частина введена в експлуатацію більше 25-30 років тому, практично виробила свій ресурс і без вжиття заходів по їх відновленню найближчим часом може привести до значного підвищення аварійності в цій галузі економіки.
Велика зношеність обладнання та зовнішніх мереж на об’єктах житлово-комунального господарства. Окремі мережі водопостачання та водовідведення повністю відпрацювали свій ресурс і підлягають терміновій заміні. Аналогічна ситуація спостерігається на об’єктах теплопостачання.
З кожним роком збільшується кількість природних катаклізмів, які супроводжуються значними матеріальними збитками.
Аналіз надзвичайних ситуацій свідчить, що їх загальна кількість за останні роки незменшується, а навпаки – збільшується. Наявністьмісцевого матеріального резерву дозволяє аварійно-відновлювальним силам своєчасно
2
виконати заходи, спрямовані на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій, надання термінової допомоги постраждалому населенню.
Вищевказане дає змогу зробити висновок, що створення місцевого та об’єктових матеріальних резервів є життєво необхідним, оскільки забезпечує матеріальну основу для оперативного проведення першочергових робіт із ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення зниження матеріальних збитків та зменшення кількості можливих втрат населення.
ІІ. Правовою основою Програми є чинне законодавство України:
- Конституція України;
- Кодекс цивільного захисту України;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року №775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”;
- Указ Президента України від 9 лютого 2001 року № 80/2001 „Про заходи щодо підвищення рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”;
ІІІ. Мета та основні завдання Програми:
Метою розробки цієї програми є забезпечення виконання Закону України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, постанови Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 року №775 „Про затвердження Порядку створення та використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій”. Створення місцевого матеріального резерву забезпечить можливість реального та ефективного функціонування Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру з найменшими фінансовими витратами.
ІV. Фінансове забезпечення Програми:
Забезпечення створення, утримання та поповнення резервів здійснюється:
- місцевих резервів – за рахунок коштів районного бюджету у межах фінансових можливостей (додаток 2);
- об’єктового запасу – за рахунок власних коштів підприємств.
Створення, утримання та поповнення резервів усіх рівнів може здійснюватися за рахунок добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших не заборонених законодавством джерел.
V. Основні напрямки реалізації Програми:
Основними напрямками реалізації Програми є:
- створення місцевого матеріального резерву для виконання заходів, спрямованих на запобігання, ліквідацію надзвичайних ситуацій техногенного і
природного характеру та їх наслідків і надання термінової допомоги постраждалому населенню, покладається на райдержадміністрацію;
3
- створення на підприємствах, в установах та організаціях, незалежно від форм власності та підпорядкування, об’єктового матеріального запасу для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків, проведення невідкладних відновлювальних робіт, покладається на керівників цих підприємств, установ та організацій.
VІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми:
Відповідальність за створення та накопичення об’єктових резервів покладається на керівників підприємств, установ та організацій.
Координацію та контроль за ходом виконання Програми покладається на постійну комісію районної ради з питань бюджету та головного спеціаліст з мобілізаційної роботи та цивільного захисту апарату райдержадміністрації, міськрайонний відділ управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Волинській області здійснює методичне керівництво і контроль за створенням, зберіганням, використанням та поповненням місцевого та об’єктових резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків.
У разі необхідності внесення змін протягом терміну виконання Програми відповідальний виконавець готує уточнення показників, заходів та вносить їх на розгляд сесії районної ради.
Відповідальний виконавець до 01 березня 2017 року, далі щороку в цей же термін інформує районну раду про виконання заходів і завдань щодо реалізації даної Програми.
VІІ. Основні заходи реалізації Програми:
1.Визначення максимально гіпотетичної (прогнозованої) надзвичайної ситуації, характерної для конкретної території, об’єкта, а також передбаченого обсягу робіт з ліквідації її наслідків.
Визначення максимально гіпотетичних надзвичайних ситуацій та відпрацювання План реагування на надзвичайні ситуації Луцької районної ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру.
2. Визначення номенклатури, обсягів та норм накопичення матеріальних резервів місцевого та об’єктового рівнів:
Складання номенклатури обсягів та норм накопичення матеріальних резервів місцевого та об’єктового рівнів.
3. Погодження і затвердження номенклатури й обсягів матеріальних резервів різних рівнів:
Місцевого резерву - управлінням з питань цивільного захисту облдержадміністрації.
Об’єктового резерву – сектором з питань цивільного захисту, правоохоронної, оборонної, мобілізаційної роботи та запобігання корупції апарату райдержадміністрації,номенклатури й обсягів об’єктового рівня підприємств, об’єкти яких не увійшли до переліку об’єктів підвищеної небезпеки.
4
4. Визначення місць розміщення місцевого та об’єктового матеріальних резервів, з урахуванням їх оперативної доставки до можливих зон надзвичайних ситуацій:
Місця розміщення місцевого (об’єктового) матеріального резерву визначаються керівниками відповідного рівня.
5. Створення умов щодо зберігання матеріальних цінностей:
Створення умов щодо зберігання місцевого (об’єктового) матеріального резерву покладається на керівників відповідного рівня.
6. Створення місцевого матеріального резерву у термін 2016-2020 роки.
7. Створення об’єктового матеріального запасу у термін 2016-2020 роки.
Відповідальні – керівники підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності та підпорядкування.
8. Виконання робіт, пов’язаних із накопиченням матеріальних цінностей, що залучаються до резервів, підготовка відповідних річних графіків накопичення резервів 2016-2020 роки.
9. Залучення для вищевказаних заходів резерву наступного вищого рівня у разі недостатньої наявності матеріального резерву відповідного (місцевого та об’єктового) рівня:
10. Поновлення резервів, використаних під час ліквідації надзвичайної ситуації.
Перелічені заходи можуть бути реалізовані послідовно або співпадати в часі. Обсяги робіт, терміни їх виконання повинні обґрунтовуватись окремо в кожному конкретному випадку та узгоджуватись з виконавцями.
VІІІ. Очікувані результати Програми:
Результатом виконання Програми має стати створення місцевого та об’єктових матеріальних резервів з метою використання їх у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, ліквідації цих надзвичайних ситуацій та їх наслідків.
Додаток 2 до Програми
від _________ № _____
Н О М Е Н К Л А Т У Р А
та обсяги накопичення матеріальних засобів щодо створення місцевого матеріального резерву
для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру
та їх наслідків на території Луцького району на 2016 – 2020 роки
та обсяги накопичення матеріальних засобів щодо створення місцевого матеріального резерву
для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру
та їх наслідків на території Луцького району на 2016 – 2020 роки
№ з/п | Найменування матеріально – технічних ресурсів | Необхідна кількість | Оди-ниця вимі-рюва-ння | Вартість за одиницю в грн | Загальна вартість в грн. | Терміни накопичення (роки) | Примітка | ||||||||||||||||
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | |||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||||||||||||
Продовольчі товари | |||||||||||||||||||||||
1 | Борошно | 1350 | кг | 7 | 9450 | 270 1890 | 270 1890 | 270 1890 | 270 1890 | 270 1890 | Відповідно до норм споживання на 3 доби для 450 чоловік потерпілих від можливих техногенних аварій та стихійних лих | ||||||||||||
2 | Крупи різні | 162 | кг | 15 | 2 430 | 32 480 | 32 480 | 32 480 | 32 480 | 34 510 | |||||||||||||
3 | Цукор | 95 | кг | 16 | 1 520 | 19 304 | 19 304 | 19 304 | 19 304 | 19 304 | |||||||||||||
4 | Масло вершкове | 40 | кг | 70 | 2 800 | 8 560 | 8 560 | 8 560 | 8 560 | 8 560 | |||||||||||||
5 | Чай | 2 | кг | 200 | 400 | 0,4 80 | 0,4 80 | 0,4 80 | 0,4 80 | 0,4 80 | |||||||||||||
6 | Сіль | 34 | кг | 7 | 238 | 7 49 | 7 49 | 7 49 | 7 49 | 6 42 | |||||||||||||
7 | Консерви м"ясні | 202 | кг | 100 | 20 200 | 41 4100 | 40 4000 | 41 4100 | 40 4000 | 40 4000 | |||||||||||||
8 | Консерви рибні | 162 | кг | 70 | 11340 | 33 2310 | 33 2310 | 33 2310 | 33 2310 | 30 2100 | |||||||||||||
Всього | 48 378 | 9773 | 9673 | 9773 | 9673 | 9486 | |||||||||||||||||
Речове майно | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
9 | Костюм бавовняний | 450 | комп-лект | 250 | 112500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | З розрахунку 1 % від загальної кількості населення, яке проживає на території району і може постраждати при максимальному розвитку надзвичайних ситуацій характерних для регіону (повені, урагани, смерчі, інші небезпечні природні явища та події техногенного характеру) | ||||||||||||
10 | Куртки і брюки ватні | 450 | комп-лект | 500 | 225 000 | 90 45000 | 90 45000 | 90 45000 | 90 45000 | 90 45000 | |||||||||||||
11 | Шапка вушанка | 450 | штук | 200 | 90000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | |||||||||||||
12 | Рукавиці | 450 | пар | 12 | 5400 | 90 1080 | 90 1080 | 90 1080 | 90 1080 | 90 1080 | |||||||||||||
13 | Чоботи / черевики кирзові | 300 | пар | 300 | 90000 | 60 18000 | 60 18000 | 60 18000 | 60 18000 | 60 18000 | |||||||||||||
14 | Чоботи гумові | 150 | пар | 200 | 30 000 | 30 6000 | 30 6000 | 30 6000 | 30 6000 | 30 6000 | |||||||||||||
15 | Матрац ватній | 450 | штук | 200 | 90000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | |||||||||||||
16 | Подушка ватна | 450 | штук | 100 | 45 000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | |||||||||||||
17 | Ковдра | 450 | штук | 200 | 90 000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | 90 18000 | |||||||||||||
18 | Мило | 450 | штук | 6 | 2700 | 90 540 | 90 540 | 90 540 | 90 540 | 90 540 | |||||||||||||
19 | Білизна натільна | 450 | комп-лект | 100 | 45 000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | 90 9000 | |||||||||||||
20 | Білизна постільна | 450 | комп-лект | 250 | 112500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | 90 22500 | |||||||||||||
Всього | 938100 | 187620 | 187620 | 187620 | 187620 | 187620 | |||||||||||||||||
Будівельні матеріали | |||||||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Використовується в разі виникнення надзвичайних ситуацій місцевого рівня після використання об’єктових резервів | ||||||||||||
Цемент | 5 | тонн | 1750 | 8750 | 1 1750 | 1 1750 | 1 1750 | 1 1750 | 1 1750 | ||||||||||||||
21 | Шифер | 1000 | лист | 120 | 120 000 | 200 24000 | 200 24000 | 200 24000 | 200 24000 | 200 24000 | |||||||||||||
22 | Скло віконне | 100 | м 2 | 300 | 30000 | 20 6000 | 20 6000 | 20 6000 | 20 6000 | 20 6000 | |||||||||||||
23 | Брус будівельний | 20 | м 3 | 1 300 | 26 000 | 4 5200 | 4 5200 | 4 5200 | 4 5200 | 4 5200 | |||||||||||||
24 | Рубероїд | 300 | рулон | 80 | 24000 | 60 4800 | 60 4800 | 60 4800 | 60 4800 | 60 4800 | |||||||||||||
25 | Цегла | 20000 | штук | 2,25 | 45000 | 4000 9000 | 4000 9000 | 4000 9000 | 4000 9000 | 4000 9000 | |||||||||||||
26 | Щебінь різної фракції | 20 | м 3 | 160 | 3 200 | 4 640 | 4 640 | 4 640 | 4 640 | 4 640 | |||||||||||||
27 | Пісок | 60 | м 3 | 225 | 13500 | 12 2700 | 12 2700 | 12 2700 | 12 2700 | 12 2700 | |||||||||||||
28 | Вапно | 2 | тонн | 1300 | 2 600 | 0,4 520 | 0,4 520 | 0,4 520 | 0,4 520 | 0,4 520 | |||||||||||||
29 | Бітум | 3 | тонн | 8000 | 24 000 | 0,6 4800 | 0,6 4800 | 0,6 4800 | 0,6 4800 | 0,6 4800 | |||||||||||||
30 | Цвяхи різні | 100 | кг | 24 | 2400 | 20 480 | 20 480 | 20 480 | 20 480 | 20 480 | |||||||||||||
31 | Металопрокат | 2 | тонн | 10000 | 20 000 | 0,4 4000 | 0,4 4000 | 0,4 4000 | 0,4 4000 | 0,4 4000 | |||||||||||||
Всього | 319450 | 63890 | 63890 | 63890 | 63890 | 63890 | |||||||||||||||||
Паливо – мастильні матеріали | |||||||||||||||||||||||
32 | Бензин А - 92 | 5 | тони | 22 000 | 110 000 | 1 22000 | 1 22000 | 1 22000 | 1 22000 | 1 22000 | Використовується для заправки техніки МНС, колон з гуманітарним вантажем, аварійно відновлювальних бригад, під час ліквідації НС місцевого рівня | ||||||||||||
33 | Дизельне пальне | 5 | тони | 21 000 | 105000 | 1 21000 | 1 21000 | 1 21000 | 1 21000 | 1 21000 | |||||||||||||
34 | Мастила моторні | 0.5 | тони | 70 000 | 35 000 | 0,1 7000 | 0,1 7000 | 0,1 7000 | 0,1 7000 | 0,1 7000 | |||||||||||||
Всього | 250000 | 50000 | 50000 | 50000 | 50000 | 50000 | |||||||||||||||||
Разом | 1 555 928 | 311185,6 | 311185,6 | 311185,6 | 311185,6 | 311185,6 |
ПРИМІТКА:
1. Запаси матеріально - технічних ресурсів районного матеріального резерву дозволять забезпечити:
- відновлення шиферних покрівель близько 300 будівель приватного сектору в сільській місцевості (двох-трьох населених пунктів) при їх повному пошкодженні та проведення ремонтних робіт пошкоджених дахів;
- паливо-мастильними матеріалами техніку, що залучається для аварійно-відновлювальних робіт протягом 3-х діб;
- розгортання місця відпочинку для 450 осіб та робочих місць для штабу з ліквідації надзвичайної ситуації;
- протягом 3-х діб продовольством постраждале населення у кількості 450 осіб та особовий склад аварійно-рятувальних бригад;
- речовим майном постраждале населення у кількості 450 осіб.
2. Норми харчування передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року №426 ,,Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації”(зі змінами постанова КМУ від 26.11.2014р.№649).
3. В графах 7 – 11 показано: в знаменнику кількість, в чисельнику вартість.