ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Неприйнято |
---|---|
Сесія: | XVII |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Дата реєстрації: | 17.02.2017 |
Проголосовано: | 17.02.2017 12:14:12 |
Автор: | Луцька районна державна адміністрація |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
14
- Не підтримали
0
- Утримались
8
- Не голосували
6
- Відсутні
6
У К Р А Ї Н А
Л У Ц Ь К А Р А Й О Н Н А Р А Д А
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
Л У Ц Ь К А Р А Й О Н Н А Р А Д А
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМЕ СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
від №_____
м. Луцьк
Про звіт голови районної державної
адміністрації про підсумки виконання
Програми економічного та соціального розвитку
Луцького району за 2016 рік та здійснення районною
державною адміністрацією делегованих
районною радою повноважень
Відповідно до пунктів 16, 28 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, статей 14, 29, 34 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” та враховуючи рішення постійних комісій районної ради, районна рада
ВИРІШИЛА:
Звіт голови районної державної адміністрації про підсумки виконання Програми економічного та соціального розвитку Луцького району за 2016 рік та здійснення районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень прийняти до відома (додається).
Голова ради В.В.Приходько
Сігуа 728 073
Звіт голови районної державної
адміністрації про підсумки виконання
Програми економічного та соціального розвитку
Луцького району за 2016 рік та здійснення районною
державною адміністрацією делегованих їй
радою повноважень
Щорічний звіт – це величезна робота працівників району над виконанням указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпорядчих документів обласної державної адміністрації. Підсумки року, що минув, ще раз підтверджують здатність знаходити оптимальні шляхи для вирішення питань соціально-економічного розвитку району.
В минулому році в районі проведена значна робота по виконанню Програми економічного та соціального розвитку Луцького району на 2016 рік, яка була розроблена відповідно до Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №385, Стратегії розвитку Волинської області на період до 2020 року, затвердженої рішенням обласної ради від 20 березня 2015 року №34/7 та Плану заходів на 2015-2017 роки з реалізації стратегії розвитку Волинської області.
Промислові підприємства району за 11 місяців 2016 року реалізували продукції у відпускних цінах майже на 4 млрд. грн., що становить 20,4 відсотка обласного показника. Обсяг реалізованої промислової продукції в розрахунку на одного жителя району склав 63,0 тис. грн. За цим показником серед районів області, Луцький займає перше місце в області та друге, включаючи показники міста обласного значення.
Головним завданням сільськогосподарських підприємств району є стабільне нарощування виробництва продукції тваринництва, збереження наявного поголів’я всіх видів тварин, створення умов для ефективного виробництва конкурентноспроможної молочної і м’ясної продукції.
У аграрному секторі району за 12 місяців 2016 року вироблено валової продукції (в порівняльних цінах 2010 року) на суму 660,2 млн. грн. Сільськогосподарськими підприємствами відповідно вироблено продукції на суму 324,1 млн. грн., що на 2,1 млн. гривень більше до відповідного періоду минулого року.
Агроформування району досягли значних успіхів в галузі рослинництва. Валовий збір зерна в 2016 році складає 159,0 тис. тонн по району, по сільськогосподарських підприємствах валовий збір - 101,2 тис. тонн. Середня врожайність зернових і зернобобових культур по сільгосппідприємствах становить 56,6 ц/га, що на 7,7 ц/га зменшилась в порівнянні з минулим роком. Збір зерна кукурудзи становить понад 17,0 тис. тонн.
Найбільші площі зернових культур знаходилися в чотирьох господарствах, де більше 1000 га, це такі, ТОВ „Веселе - Агро”, СГТОВ „Україна - Баїв”, СГТОВ „Городище”, СГПП „Рать”. У СГПП „Дружба”, СВК ,,Урожай”, СГТОВ „Лище”, СГТОВ ,,Романів”, ДПДГ ,,Перемога” площі до збирання складали від 710 га до 1000 га.
З найвищими показниками завершили збір зернових трудівники СГПП „Рать”, ТзОВ „Городище”, СГТОВ „Лище”, СГПП „Дружба”, СГПП „Вікторія”, де врожайність сягає від 71,0 ц/га до 78,0 ц/га.
Посіви цукрових буряків в 2016 році по всіх категоріях господарств становили понад 1,6 тис. га, валовий збір понад 92,7 тис. тонн, по сільськогосподарських підприємствах валовий збір понад 67,5 тис. тонн, врожайність склала 550,0 ц/га.
По врожайності цукрових буряків найкращі показники мають такі господарства, як СГПП „Вікторія”, СГТОВ ,,Романів”, СГТОВ „Лище” понад 700,0 ц/га.
Під врожай 2017 року всіма категоріями господарств посіяно понад 22,0 тис. га. Пріоритетною культурою залишається озима пшениця – 17,0 тис. га. В сільськогосподарських підприємствах ріпаку озимого посіяно понад 4,3 тис. га, що на 350 га більше минулого року.
Луцький район визнано базовим в області щодо організації ведення галузі тваринництва. В агроформуваннях району утримується 10742 голови ВРХ, в т.ч. 3769 голів корів. Поголів’я свиней становить 6897 голів.
Станом на 1 січня 2017 року сільськогосподарськими підприємствами району вироблено 26593,4 тонн молока, що на 1196,6 тонни більше до відповідного періоду минулого року. Питома вага молока реалізованого агроформуваннями району становить більше 30 відсотків до загального обласного показника. Найбільше виробили молока у СГПП ,,Рать” – 5503,8 тонни, СГТОВ ,,Романів” – 4985,4 тонни, СГПП ,,Дружба” – 3852,8 тонни, СГТзОВ „Лище” – 3544,9 тонн, СВК ,,Урожай” – 3476,1 тонни, СГТОВ ,,Городище” – 3380,6 тонн.
Зросла продуктивність дійного стада, в середньому по району від однієї корови, що утримується на початок року, надоїли по 7391 кг молока, що на 1105 кілограми більше минулорічного показника.
Реалізація худоби та птиці на забій у живій вазі за 12 місяців 2016 року по сільськогосподарських підприємствах склала 1889,2 тонн худоби в живій вазі, що більше на 105,1 тонни до відповідного періоду 2015 року.
Основними причинами, які впливають на скорочення поголів’я та збитковості вирощування худоби є: диспаритет цін на продукцію сільського господарства, зокрема яловичину, відсутність промислового вирощування худоби, забій населенням молочних телят через неможливість його вирощування та високу собівартість, обмежений доступ до кормових ресурсів. Також однією із не останніх причин є відсутність дотацій з державного бюджету за реалізовану на забій худобу.
Середньодобові прирости худоби на вирощуванні, відгодівлі та нагулі становлять: великої рогатої худоби 691 грам, свиней – 438 грами. Кращих показників у вирощуванні великої рогатої худоби досягли СГТОВ „Лище”, СГПП „Рать”, СГТОВ „Романів”, СГПП „Дружба”, ТзОВ „Городище”, СВК „Урожай”.
Високими темпами розвивається галузь свинарства у СГПП „Рать”, тут утримується 912 голів свиней, середньодобові прирости тварин становлять 744 грам, з початку року вироблено 145,8 тонн свинини. Хороших показників в свинарстві досягнуто у СГТОВ „Лище”, де утримується 1304 голови свиней, вироблено 195,5 тонн свинини, середньодобові прирости становлять 614 грам.
Поряд із позитивними досягненнями в галузі АПК є певні проблеми.
В зв’язку з недостатністю оборотних коштів не всі господарства змогли забезпечити себе в повній мірі паливно-мастильними матеріалами, мінеральними добривами.
З початку інвестування в район надійшло прямих іноземних інвестицій на суму 15,2 млн. дол. США, показник якого з початку року збільшився на 4 відсотка або на 0,6 млн. дол. США і становить 6,1 відсотка обласного обсягу. Обсяг іноземних інвестицій на одного жителя склав 6,0 дол. США.
Основними причинами повільного росту темпів залучення інвестицій в економіку району є: безпосереднє скорочення надходжень інвестицій на підприємства району, їх заборгованість за кредитами (в тому числі і торговими), позиками та іншими зобов’язаннями перед прямими інвесторами, девальвацією гривні, значним коливанням валютного курсу.
Іноземні інвестиції здійснювали партнери з 15 країн світу. Основними інвесторами економіки району є нерезиденти з Австрії, Італії, Белізу, на які припадає 87,9 відсотка іноземних інвестицій. 30 підприємств району отримали інвестиції.
За звітний період проінвентаризовано 7 земельних ділянок, що пропонуються для реалізації інвестиційних проектів на території Боратинської, Гіркополонківської, Княгининівської, Садівської сільських ради.
З метою реалізації інвестиційних проектів в районі відведено 2 земельні ділянки з погодженими проектами на території Гіркополонківської сільської ради.
Проведено 6 аукціонів (земельні торги), продано (12 лотів) на право оренди земельних ділянок площею 252,1 га, що розташовані на території Баївської, Буянівської, Гіркополонківської, Лищенської, Ратнівської сільських та селища Рокині Княгининівської об’єднаної територіальної громади.
З метою забезпечення сприятливих умов для залучення інвестицій та створення нових робочих місць проінвентаризовано вільні виробничі приміщення, будівлі та споруди, які знаходяться на території сільських, селищних рад та можуть бути здані в оренду або продані. Таких, станом на 01 січня 2017 року налічується 3 об’єкта, що знаходяться на території Веселівської (заготівельний пункт), Лаврівської (господарський двір) та Радомишльської (господарські будівлі) сільських радах.
Реалізація інвестиційних проектів, зокрема розширення потужностей і будівництво ІІ черги овочесховища та заводу по виробництву картопляних пластівців, потужністю 400 кг/ год. СГТзОВ „РОДЮЧІСТЬ-АГРО”; у сфері туризму – в рамках єврорегіону „Буг” між Польщею, Білоруссю та Україною, розробка проекту міжнародного комплексного туристичного маршруту „Дружнє прикордоння”, що дасть змогу забезпечити роботою близько 100 осіб, хто займається „зеленим туризмом”, створення сучасного рекреаційно-спортивного комплексу міжнародного класу на базі водного об’єкту в селі Несвічі, що дасть змогу створити близько 30 робочих місць, проводитиметься у рамках регіональної стратегії розвитку області у період до 2020 року відповідно до Плану реалізації на період 2015-2017 роки.
В рамках Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй „Місцевий розвиток, орієнтований на громаду – ІІІ на 2015 – 2016 роки” завершується реалізація проектів у сфері енергоефективності та енергоощадності, а саме: роботи по заміні вікон і дверей на металопластикові в ДНЗ села Чаруків, утепленню фасаду в ЗОШ І-ІІІ ст. села Боратин та роботи по встановленню вуличного освітлення в Баківцівській та Смолигівській сільських радах загальною кошторисною вартістю понад 1,1 млн. грн. (кошти ЄС – 1 млн. грн. (по 250,0 тис. грн. - на кожний проект), по 30,0 тис. грн. – районний та обласний бюджети).
Для створення сприятливого інвестиційного клімату рішенням районної ради від 22 квітня 2016 року №8/12 „Про підготовку проектів для участі у Програмі транскордонного співробітництва Україна – Білорусь, Польща – Білорусь – Україна 2014 – 2020 та інших програмах ЄС” затверджено перелік пріоритетних проектів у сфері інфраструктури, а також проектів у галузі медицини, культури і туризму, які дадуть змогу запровадити систему сталого розвитку бізнес – осередку.
Зокрема: створення Екотехнопарку на території земель аеропорту (ВАТ „Луцьке авіапідприємство”) в селі Крупа, облаштування футбольного поля в рамках програми „Євростадіон” в селі Лище, облаштування зони культури і відпочинку біля будинків культури сіл Сарнівка (Україна) і Залуззя (Білорусь), Облаштування спортивних комплексів в селі Смолигів (Україна) і місті Жабинка (Білорусь), створення Центрів по залученню інвестицій в район, розвитку і підтримки фермерів, сімейних сільськогосподарських господарств району та підприємства знешкодження комунальних відходів.
З метою реалізації спільних інфраструктурних проектів та участі в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща – Білорусь – Україна 2014 – 2020 роки, 08 вересня 2016 року підписано Угоду про партнерські відносини між Луцьким районом (Україна) та Білостоцьким повітом (Республіка Польща), де головним бенефіціаром виступає українська сторона.
Таким чином відбулося декілька робочих зустрічей представників офіційних делегацій Луцького району та м.Білосток Республіки Польща, результатами яких визначено основні тематичні цілі та пріоритетні завдання реалізації спільних напрямків проекту, що має на меті розвиток дорожньої інфраструктури обох партнерів, покращення її якості та доступності під символічною назвою „Білостоцькі дороги милосердя” а також розв’язання спільних викликів у сфері безпеки і охорони (підтримка розвитку охорони здоров’я і соціальних послуг) шляхом закупівлі необхідного медичного обладнання в Торчинську районну лікарню та підготовки аплікаційної заявки.
Окрім того, в рамках транскордонного співробітництва, на реалізацію інвестиційного проекту реконструкції об’їзної автодороги довкола м.Луцька (територія Боратинської сільської ради), буде подана заявка департаментом інфраструктури та туризму облдержадміністрації спільно з партнерами із Люблінського воєводства Республіки Польша, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування Луцького району.
На участь в районному конкурсі підтримки місцевих ініціатив, щодо вирішення проблемних питань соціально – економічного та екологічного характеру, створення сприятливих умов для сталого розвитку територіальних громад сіл, селищ району, подали заявки 19 громад. 13 сільських рад – визнано переможцями конкурсу на співфінансування проектів яким з районного бюджету виділено кошти загальною сумою понад 850,0 тис. грн.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 №395 „Деякі питання надання у 2016 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій” (зі змінами) затверджено перелік об’єктів та заходів, які фінансуються у 2016 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій Луцького району, а саме: капітальний ремонт ЗОШ І-ІІІ ст. села Чаруків, спортивних залів шкіл села Піддубці та селища Торчин, утеплення фасаду ЗОШ села Шепель, будівництво дитячого садка в смт Торчин, реконструкція будинку культури села Сьомаки, облаштування вуличного освітлення в селах Гаразджа та Романів. Загальний розмір державної субвенції - 8 107 248,0 грн., з яких станом на 01 січня 2017 року виконано робіт на 7,3 млн. грн. (освоєно майже 6,3 млн. грн. коштів з державного бюджету та 1,0 млн. грн. коштів місцевого бюджету).
У розвиток економіки та соціальної сфери району за рахунок усіх джерел фінансування за 9 місяців вкладено 629,7 млн. грн. капітальних інвестицій, що становить 15,7 відсотка загальнообласного обсягу. У розрахунку на одного жителя цей показник складає 9935,9 грн. (по області – 3860,7 грн.), за цим показником район займає друге місце в області.
Підприємства, які проводили будівельні роботи, за січень – листопад 2016 року виконали їх на 115,0 млн. грн., що становить 10,2 відсотка обласного показника.
Майже половину загально районних обсягів будівельних робіт виконали ТзОВ „Луцька ДПМК”, спільне українсько – польське підприємство „Шинака - Україна”, філія „Луцький райавтодор” дочірнього підприємства „Волинський облавтодор”.
За 9 місяців 2016 року всього по району введено в експлуатацію житла площею 68,5 тис. м2, що на 21,6 відсотка більше, ніж за січень – вересень 2015 року. На сільську місцевість припадає 99 відсотків введеного житла. Всього протягом січня – вересня поточного року було введено в дію 280 житлових будівель.
За рахунок усіх джерел фінансування, з метою належного утримання об’єктів соціально – культурного призначення, зміцнення їх матеріально – технічної бази, проведено ряд поточних та капітальних видатків, зокрема: в освітянській сфері – на суму близько 13,1 млн. грн., у сфері культури – понад 8,3 млн. грн. та у галузі медицини – понад 4,1 млн. грн.
З метою належного утримання дорожньо-мосткового господарства району у 2016 році на ремонт вулиць, доріг комунальної власності та доріг місцевого значення загального користування виділено 17,93 млн. грн. на умовах співфінансування з різних бюджетів. Зокрема, з районного бюджету виділено 8,716 млн., грн., з обласного – 2,150 млн. грн., з сільських, селищних бюджетів – 7,065 млн.грн. На даний час всі кошти використано у повному обсязі.
Підготовлено перелік доріг з ремонту та реконструкції доріг місцевого значення загального користування району, які плануються до фінансування у 2017 році у сумі 5 млн. грн. за рахунок коштів районного бюджету.
На утримання придорожньої інфраструктури, зокрема у напрямку Львів-Горохів-Луцьк продовжуються роботи по виготовленню та встановленню автопавільйонів, з районного бюджету виділено 979,6 тис. грн. на умовах співфінансування з місцевими бюджетами в розмірі 156,0 тис. гривень.
В комплексі організаційно – технічних заходів з економії електричної енергії впроваджено заходи по встановленню енергозберігаючих ламп та будівництві і реконструкції вуличного освітлення на загальну суму 1,471 млн. грн., зокрема у Лищенській,, Шепельській, Романівській, Ратнівській, Гіркополонківській та Баківцівській сільських рад.
Всі заходи проведені за кошти місцевих бюджетів окрім Баківцівської сільської ради, де були залучені кошти місцевого, районного бюджетів та кошти міжнародної організації.
За кошти районного бюджету в селах Мстишин, Вербаїв, Лучиці Промінської сільської ради проведено будівництво вуличного освітлення загальною вартістю 350,0 тис. грн.
Станом на 01.01.2017 року з районного бюджету профінансовано надання пільгового кредиту індивідуальним сільським забудовникам в сумі 1,0 млн. грн. (загальний фонд – 900,0 тис. грн., спеціальний фонд – 100,0 тис. грн.), повернення кредитів забудовникам становить – 99,0 тис. гривень. Видатки на обслуговування витрат пов’язаних з наданням та обслуговуванням державних пільгових кредитів з районного бюджету у звітному періоді поточного року становили 981 тис. грн.
Середньомісячна заробітна плата працівників району є найвищою серед районів та міст області і становить 5593 грн, що в 3,9 раза вище рівня мінімальної зарплати та прожиткового мінімуму, передбаченого законодавством для працездатних осіб (1450 грн) і складає 133 відсотка рівня заробітної плати відповідно до завдань Програми на 2016 рік (4200 грн.). Район займає перше місце в області по рівню заробітної плати.
Станом на 01 січня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати працівникам району становить 2115,5 тис. грн., що на 392,9 тис. грн. більше, ніж у ІІІ кварталі 2016 року. Заборгованість виникла у ДП „Луцький комбінат хлібопродуктів №2” Державного агентства резерву України в сумі 2031,4 тис. грн., відносно якого провадження у справі про банкрутство зупинене, оскільки матеріали справи скеровані до Вищого господарського суду України, та з жовтня 2016 року заборгованість виникла у Волинській державній сільськогосподарській дослідній станції інституту сільського господарства Західного Полісся – 84,1 грн.
Графіки погашення заборгованості не виконуються, зокрема: в ДП Луцький комбінат хлібопродуктів №2 Державного агентства резерву України відхилення від графіка становить 2031,4 тис.грн.
Повністю погашена заборгованість у філії „Луцький райавтодор” ДП „Волинський облавтодор” та Рокинівському музеї історії сільського господарства Волині - скансен.
З метою погашення заборгованості із виплати заробітної плати працівникам району в 2016 році проведено 2 засідання тимчасової комісії з питань забезпечення своєчасної сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів, ефективного використання бюджетних коштів, дотримання законодавства про працю та погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), коштів у Пенсійний фонд на підприємствах та в організаціях району та інших соціальних виплат, на яких заслухано керівників 2 підприємств - боржників.
За попередніми даними, станом на 01 січня 2017 року в районі серед підприємств, які звітують у головне управління статистики у Волинській області і відсутні підприємства з середньомісячною заробітною платою нижчою, ніж законодавчо встановлений мінімальний розмір (1550 грн.).
З метою підвищення рівня мінімальної заробітної плати працівників району з початку 2016 року проведено 4 засідання робочої групи для забезпечення моніторингу мінімального рівня заробітної плати найманих працівників на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності району, на яких було заслухано 19 керівників підприємств, товариств, підприємців з низьким рівнем середньомісячної заробітної плати. Усім керівникам рекомендовано ужити невідкладних заходів щодо підвищення рівня заробітної плати.
В районі здійснюються заходи щодо соціального захисту 3,8 тисяч багатодітних, малозабезпечених сімей, сімей з дітьми.
Протягом 2016 року забезпечено нарахування й виплата державних соціальних допомог одержувачам на загальну суму 109,2 млн. грн. Здійснено виплату допомоги 762 інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам на загальну суму 14,1 млн. грн.
Забезпечено надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг 6 тисячам громадян. Сума нарахованих пільг складає 16,8 млн. грн., заборгованість на 1 січня 2017 року становить 6,6 млн. грн. Нараховано і виплачено компенсації автомобільним перевізниками за пільговий проїзд станом на 1 січня 2017 року 1,5 млн. грн., заборгованість за 2015 рік відсутня.
На виконання Програми соціального захисту населення на 2012-2017 роки, яка затверджена рішенням сесії районної ради від 20 грудня 2011 року № 13/7 за 2016 рік з коштів місцевого бюджету ветеранам визвольного руху ОУН-УПА надано щомісячну допомогу на суму 54,3 тис. грн., одноразову матеріальну допомогу 380 громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах, 185 призваних та поранених, 1 загиблому військовослужбовцю на загальну суму 990,8 тис. грн.
З початку року 35 заявникам, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції виплачено щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на суму 487,5 тис. грн.
На території району створена місцева міжгалузева рада підприємців району, функціонує координаційна рада з питань розвитку підприємництва при райдержадміністрації та сервісний центр обслуговування платників податків.
Протягом 2016 року зареєстровано 101 юридичну (у 2015 році – 81 особа) та 218 фізичних осіб (у 2015 році – 215 осіб).
Станом на 01.01.2016 в районі кількість малих підприємств у розрахунку на 10 тис. осіб наявного населення становила 74 одиниці. Всього в районі діяло 466 малих підприємств, з яких 386 одиниць – це мікропідприємства. Протягом останніх двох років кількість підприємств збільшилась майже на 30 відсотків. Кількість найманих працівників на малих підприємств становить 3072 особи.
Кількість середніх підприємств на території району налічує 25 одиниць, на яких зайнято 8581 осіб.
Обсяг реалізованої продукції середніх та малих підприємств становить 6951,7 млн. грн., з яких 4654,1 млн. грн. – середніх підприємств та 1705,0 млн. грн. – малих підприємств.
Фінансовий результат від звичайної діяльності до оподаткування малих підприємств району за 2015 рік склав 55,1 млн. грн. прибутку, середніх – 356,9 млн. грн.
У малому бізнесі працює понад 22 відсотків економічно активного населення працездатного віку.
Станом на 01 жовтня 2016 року загальна чисельність юридичних осіб по району становить 1457 одиниць.
Проводиться залучення представників малого бізнесу до участі у виставках та ярмарках з продажу продукції, виробленої безпосередньо в особистих селянських та фермерських господарствах, а саме: на площадці за адресою м. Луцьк вул. Глушець, біля міського відділу РАЦС в м. Луцьк (вул. Соборності, 18) та на торговому комплексі „Новий ринок”, що знаходиться на території Боратинської сільської ради.
У Луцькому районному центрі зайнятості, за участю органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, протягом 2016 року відбувся 4 профінформаційних семінара на тему: «Як розпочати свій бізнес?» та 2 семінари «Від бізнес ідеї – до власної справи», в якомих загалом взяли участь 56 осіб.
З метою організації самозайнятості населення, в тому числі задля започаткування власної справи, відбулося 17 навчальних семінарів по підведенню підсумків в рамках проекту «Зимова агрошкола VІІІ сезон 2015-2016 роки», в якому взяли участь близько 274 особи.
З початку року 2 особам (учасникам АТО) надано одноразову виплату для започаткування власної справи на суму 40,0 тис. грн.
Відповідно до чинного законодавства України повноваження щодо здійснення реєстраційних дій юридичних та фізичних осіб передано до органів виконавчої влади – відділу державної реєстрації Луцької районної державної адміністрації Волинської області, який провадить зазначені дії.
Станом на 01.01.2017 року через ЦНАП надано 9521 адміністративна послуга, зокрема надаються окремі послуги управління Держгеокадастру в районі (3160), відділом державної реєстрації райдержадміністрації (4192), районного сектору Державної міграційної служби (324), сектору містобудування та архітектури райдержадміністрації (1131), служби у справах дітей райдержадміністрації (83), управління соціального захисту населення райдержадміністрації (631), а також розглянуто звернення 8 суб’єктів господарювання, яким надано консультації щодо отримання документів дозвільного характеру та направлено в дозвільний центр, що є складовою частиною ЦНАПу міста Луцька, у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 №523-р „Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг”.
Місцеві бюджети району за власною доходною базою до затверджених місцевими радами показників за 2016 рік виконані на 118,0 відсотка (призначено на 193044,9 тис. грн., фактично надійшло 227784,3 тис. грн.)
Місцевими бюджетами одержано понад план 34739,3 тис. грн. Районний бюджет виконаний на 114,1 відсотка, (призначено 129725,8 тис. грн., надійшло 148091,9 тис. грн.) понад план надійшло 18366,1 тис. грн., сільські бюджети виконано на 125,9 відсотка (призначено 60350,3 тис. грн., надійшло 76036,5 тис. грн.), селищні бюджети виконано на 123,1 відсотка (призначено 2968,7 тис. грн., надійшло 3655,8 тис. грн.).
Рівень оплати споживачів району за використану станом на 01 січня 2017 року електроенергію становить 100,05 відсотка (за 2015 рік – 97,36 відсотка). Установи і організації, що фінансуються з місцевого бюджету розрахувались за спожиту електроенергію на 99,1 відсотка, що менше показника 2015 року, який становив 105,38 відсотків.
Установи і організації, що фінансуються з державного бюджету, оплатили 97,19 відсотка вартості спожитої електроенергії, тоді як у 2015 році – 100-відсоткова оплата). Рівень розрахунків населення становить 97,28 відсотка, в той час коли у 2015 році оплата була у межах 101,26 відсотка.
Рівень оплати споживачів району за використаний природний газ (за фондами ОДА) та послуги з його транспортування станом на 01.01.2017 року становив 61,5 відсотка, тоді як у 2015 році – 90,0 відсотків. Рівень оплати за газ установ і організацій, що фінансуються з місцевого бюджету – 99,6 відсотка. Рівень розрахунків населення – 59,6 відсотка.
Заступником голови райдержадміністрації щомісячно проводяться наради щодо стану розрахунків та рівню заборгованості за спожиті енергоносії за участю представників районної філії ПАТ „Волиньобленерго”, ПАТ „Волиньгаз” та районного управління юстиції.
За 2016 рік в бюджетній сфері району проведено 79 енергозберігаючих заходів на 79 об’єктах, на реалізацію яких використано 16,077 млн.грн., що дало змогу зекономити в паливо – енергетичних ресурсів на 3487 тонни умовного палива, розрахунковий економічний ефект від впровадження яких становить 8,979 млн. грн.
Продовжується розвиток мережі закладів охорони здоров’я. Головною метою її діяльності є забезпечення доступної висококваліфікованої та спеціалізованої медичної допомоги населенню, поступового розвитку системи охорони здоров’я району з орієнтацією на запобігання захворювань, популяризації здорового способу життя, покращення демографічних процесів.
В районі функціонує 11 лікарських амбулаторій ЗПСМ які розгорнуті з урахуванням системи розселення населення та забезпечення рівності та доступності первинної медико – санітарної допомоги, зокрема: Лищенська, Підгайцівська, Лаврівська, Гіркополонківська, Білостоцька, Чаруківська, Рокинівська, Заборольська, Боратинська, Липинська, Торчинська амбулаторії загальної практики – сімейної медицини та 53 фельдшерсько – акушерських пунктів.
По впровадженню Державних соціальних нормативів безоплатного та пільгового забезпечення певних категорій громадян зокрема ветеранів війни згідно із Законом України «Про статс ветеранів війни гарантії їх соціального захисту», а також інших контингентів з місцевого бюджету виділено у 2016 році 280,0 тис. грн.. (відшкодування пільговових рецептів) з них освоєно 249,8 тис.грн.
В комунальному закладі «Луцький районний центр первино-медико санітарної допомоги» придбано обладнання на суму 269,8 тис. грн.:
- в Лаврівську амбулаторію АЗПСМ – аналізатор біохімічний «МБА-540» - 1 шт. – 20,5 тис.грн.;
- в Білостоцьку, Підгайцівську, Гіркополонківськуу АЗПСМ – електрокардіограф ЕСG - 3 шт. на суму 39,0 тис.грн.;
- в усі АЗПСМ стерилізатор ГП-40 - 11 шт. на суму 77,0 тис.грн.;
- в Липинську АЗПСМ – центрифуга СМ – 1 шт. - 7,5 тис.грн.
Також було придбано апарат ртутно-кварцевий 30 шт. на суму 34710,30 грн., інгалятор Біомед 12 шт. на суму 27600,00 грн., фетальний доплер 20 шт. на суму 31775,80 грн., тонометр 70 шт. на суму 16354,80 грн., ваги електронні 10 шт. на суму 10375,00 грн., холодильник 1 шт. на суму 4940,80 грн
Встановлено на ФАПах 5 металопластикових вікон на суму 10,0 тис. грн.. та пластикові двері в Ратнівському ФАПі на суму 7,0 тис.грн. Також проведено ремонт приміщення Липинської АЗПСМ із заміною міжкімнатних дверей та вікна на суму 79530,00 грн.
На виконання програми соціально-економічного розвитку району заплановано провести в 2016-2017 роках реконструкцію приміщень Піддубцівської та Лаврівської АЗПСМ за рахунок фінансування по проекту Світового банку.
В рамках впровадження прогресивних архітектурно – конструктивних рішень, поліпшення теплозахисних властивостей будівель, було встановлено металопластикові двері у ФАПі с. Антонівка, на що було витрачено 6,1 тис. грн. бюджетних коштів, проведено коригування проектно–кошторисної документації на реконструкцію першого поверху поліклінічного відділення Луцької ЦРЛ під розміщення Липинської АЗПСМ.
Не менш важливими залишається питаннями виконання робіт по капітальних видатків, а саме: здійснення видатків на реконструкції приміщень Лаврівської та Піддубцівської АЗПСМ (відповідно до засад «Європейської політики з досягнення здоров’я на XXI столітті» для забезпечення безперервної медичної опіки на рівні первинної медико-санітарної допомоги), будівлі Ратнівського ФАПу під розміщення АЗПСМ, капітального ремонту Княгининівського, Брищанського, Воротнівського та Цеперівського ФАПів (згідно Програми).
За звітний період на утримання Луцької центральної районної лікарні витрачено 21,8 млн. грн. коштів загального фонду місцевого бюджету, тоді як у 2015 році було витрачено 25,1 млн.грн. (- 13,1 відсотка). Зменшення видатків в цілому пов’язане із економії натуральних показників та зниженням ціни на послуги теплопостачання, відсутністю поточних ремонтів у даному періоді.
Аналіз наступних статей свідчить:
- заробітна плата зменшилась на 330,6 тис. грн. (2,1 відсотка) – у зв’язку із зменшенням податкового навантаження (згідно ЗУ від 24.12.2015 №909-VІІ – встановлення у 2016 році єдиної ставки нарахування ЄСВ у розмірі 22 відсотка;
- медикаменти та перев’язувальні матеріали – зменшилися на 101,4 тис. грн. або на 4,9 відсотка (обмеженість фінансового ресурсу);
- оплата комунальних послуг – зменшилася на 368,2 тис.грн. (або 28,1 відсотка) – за рахунок зменшення ціни на теплопостачання;
Заборгованості по заробітній платі і соціальних виплатах не має. Середньомісячна зарплата по галузі склала 2885 грн. (за 2015 рік – 2687 грн.).
Протягом звітного періоду амбулаторний прийом зменшився на 3,2 відсотка, стоматологічний – на 8,7 відсотка.
План по кількості ліжко-днів виконано на 100,5 відсотка. Вартість одного ліжко-дня по медикаментах становить 24,83 грн. (в т.ч. по ВВВ – 51,43 грн., учасників АТО – 90,35 грн.) та по харчуванню – 9,43 грн. (в т.ч. по ВВВ – 52,84 грн.). Це пов’язано із збільшенням кошторисних призначень.
З бюджету Луцького району додатково виділено кошти на фінансування „Програми підтримки демобілізованих учасників антитерористичної операції та і членів їх сімей на 2016 рік” в сумі 81 тис.грн., з яких фактично використано 64,2 тис. грн. на стаціонарне лікування 70 осіб та 16,8 тис. грн. – на комп'ютерне дослідження.
З залишків минулого року лікарня забезпечела інсулінозалежних хворих інсуліном на 195,0 тис.грн. (281 особа) та хворих на фенілкетанурію на суму 30,0 тис.грн. (1 особа). На даний момент забезпечення пільгових категорій громадян здійснюється за рахунок централізованого постачання.
Для пільгових категорій населення (пенсіонери, ветерани праці, учасники бойових дій та ВВВ) передбачено безкоштовне зубопротезування, з бюджету лікарні витрачено 150,0 тис. грн. (172 особи), тоді як за 2015 рік сума становила 108,0 тис. грн. (170 осіб.).
За звітний період лікарнею отримано 1067,4 тис. грн. позабюджетних надходжень, що на 48,2 тис. грн. більше, ніж за період 2015 року, а саме:
- від надання платних медичних послуг (420,8 тис. грн., що збільшилися на 79,0 тис. грн.);
- від орендної плати (76,6 тис. грн., що збільшилися на 5 тис. грн.);
- від надання послуг з зубопротезування (209,9 тис. грн., що збільшилися на 42,5 тис. грн.);
- від благодійних добровільних внесків, грантів та дарунків, гуманітарної допомоги (360,1 тис. грн., що зменшилася на 78,3 тис. грн.).
Збільшення надходжень до бюджету лікарні дало змогу підвищити її рівень оснащеності, зокрема:
- було придбано обладнання та предмети довгострокового користування на суму 1258,2 тис. грн.
Проведено ремонтні роботи пологового відділення лікарні, загальною кошторисною вартістю 1507,6 тис. грн.
Проведено поточні, каналізаційні роботи та монтаж електропроводки в кабінетах поліклінічного відділення лікарні на загальну суму 20,0 тис. грн., капітальний ремонт водопроводу на суму 37,9 тис. грн.
Основними завданнями та заходами діяльності лікарні на 2017 рік залишається:
- раціональне використання наявного ліжкового фонду;
- забезпечення стандартів надання медичної допомоги хворим з метою попередження інвалідності, смертності та розвитку ускладнень;
- організація диспансерного нагляду за демобілізованими учасниками АТО та внутрішньо переселеними особами;
- подальше впровадженню локальних протоколів;
- розпочати капітальний ремонт фізіотерапевтичного відділення та ремонту харчоблоку, а також провести капітальний ремонт території та утеплення фасаду лікарні, шляхом проведення термореновації стін.
На утримання Торчинської районної лікарні за звітний період витрачено 5,4 млн. грн. коштів загального фонду місцевого бюджету.
Фактичне виконання річного плану становить майже 100 відсотків (залишок коштів у сумі 5 тис. грн. – за рахунок економії енергоносіїв).
Заборгованості по заробітній платі і соціальних виплатах не має.
За 2016 рік отримано 270,4 тис. грн. позабюджетних надходжень, що на 40,7 тис. грн. більше показника 2015 року.
По Торчинській районній лікарні в рамках проведення енергозберігаючих заходів замінено вікна та двері на металопластикові загальною вартістю 83,4 тис грн.
Протягом поточного року проведено капітальний ремонт терапевтичного відділення на суму 193,0 тис.грн., придбано медичного обладнання та апаратури на загальну суму 975,4 тис. грн.
Зусилля відділу освіти, молоді та з питань фізичної культури і спорту райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування протягом 2016 року були спрямовані на реалізацію державної політики в галузі освіти, молоді, фізичної культури і спорту у межах їх компетенції і чинного законодавства із врахуванням потреб соціально-економічного розвитку району.
В загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах організовано завершено 2015-2016 навчальний рік, проведено державну підсумкову атестацію та зовнішнє незалежне оцінювання. Видано документи про освіту випускникам 9-х та 11(12)-х класів загальноосвітніх шкіл. Закуплено путівки та оздоровлено 282 дитини пільгових категорій (865 065 грн.).
Вчасно виплачувалась заробітна плата, відпускні та оздоровчі працівникам закладів освіти, здійснювались проплати за енергоносії.
Якісно було підготовлено заклади освіти та організовано розпочато новий 2016-2017 навчальний рік. В районі функціонує 32 загальноосвітні школи та 2 навчально-виховних комплекси із загальною кількістю класів-комплектів – 426, учнів – 7054. Організовано роботу 14 груп продовженого дня. Всі заклади забезпечені медичними працівниками.
Організовано підвезення до школи і на зворотньому шляху всіх учнів, які проживають за межами пішохідної доступності 4 шкільними автобусами, найманим та рейсовим транспортом. В межах співфінансування виділено кошти та придбано в кінці року ще два шкільних автобуси для підвезення дітей до загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступеня с.Гірка Полонка та с.Забороль. Безоплатно було організовано харчування для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, дітей мобілізованих та учасників бойових дій, дітей з сімей внутрішньо переміщених осіб, учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям". На одного учні виділено 13 гривень. Учні 1-4 класів, які не відносяться до перерахованих категорій харчуються з розрахунку 13 гривень на одну дитину (8 гривень з районного бюджету, 5 гривень – кошти батьків).
В дошкільних навчальних закладах організовано 3-х разове харчування. Середня вартість харчування в день на одну дитину становить 16 гривень. Діти пільгових категорій харчуються на за 50% вартості.
Для загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступеня с.Городище та с.Піддубці придбано 16 одиниць комп’ютерної техніки (199,0 тис.грн), загальноосвітнім школам І-ІІІ ступеня с.Гірка Полонка, с.Лище, Княгининівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів відповідно до договору між урядами України та КНР надано по 10 одиниць комп’ютерної техніки, для всіх загальноосвітніх шкіл закуплено 239 парт (240,0 тис.грн.), шкільну документацію (46,0 тис.грн.), фарбу (180,0 тис.грн.).Загальна сума складає 665,0 тис. грн.
Проведено цілий ряд капітальних, поточних будівельних та ремонтних робіт на загальну суму понад 12,4 млн. грн.:
Назва обєкта, захода | Районний бюджет | Освітня субвенція | ||
виділено | освоєно | виділено | освоєно | |
Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ст с.Лище | 298000 | 1211900 | 359302 | |
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту котельні із заміни твердопаливних котлів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Лаврів | 266025 | 265578,46 | ||
Капітальний ремонт спортивного залу ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Маяки | 250000 | 58915,11 | 410000 | 410000 |
Капітальний ремонт спортивного залу ЗОШ І-ІІІ ступеня смт.Торчин | 270000 | 360000 | 360000 | |
Капітальний ремонт спортивного залу ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Піддубці | 100000 | 440000 | 362569,45 | |
Капітальний ремонт спортивного залу та перехідної галереї НВК смт. Рокині | 910000 | 909999,99 | ||
Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Гірка Полонка | 254000 | 250635 | ||
Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт спортивного залу, актового залу та внутрішніх санвузлів ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Чаруків | 30000 | 20866 | ||
Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Боратин (утеплення) | 274050 | 119070,12 | ||
Капітальний ремонт фасаду частини школи, галереї, спортивного залу ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Лаврів | 100000 | 200000 | 95361,64 | |
Коригування проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту котельні ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Липини | 25000 | |||
Виговлення проектно-кошторисної документації та проведення капітального ремонту коридору ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Липини | 375000 | 366889,28 | 172097 | 172097 |
проведення капітального ремонту даху ЗОШ І-ІІ ступеня села Гаразджа; | 350000 | 339393,85 | ||
Капітальний ремонт покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Липини | 0 | 634826 | 910000 | 1530 |
капітальний ремонт ремонт покрівлі спортивного залу та перехідної галереї ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Лаврів | 450000 | 433232,4 | ||
Капітальний ремонт санвузлів ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Підгайці | 300000 | 253936 | ||
Виготовлення проектно-кошторисної документації по утепленню фасаду ЗОШ І-ІІІ ступеня с. Липини | 40000 | 19134 | ||
Капітальний ремонт санвузлів ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Боратин | 200000 | 64115 | ||
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення реконструкції котельні зі встановленням твердопаливних котлів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Піддубці | 200000 | 30200 | ||
Коригування проектно-кошторисної документації на реконструкцію покрівлі ЗОШ с. Ратнів | 10000 | 6094 | ||
Виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту покрівлі ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Липини | 10000 | 9730 | ||
Добудова внутрішніх санвузлів в ЗОШ І-ІІ ступеня с. Білостік | 125000 | 50000 | 300000 | 300000 |
Добудова внутрішніх санвузлів в ЗОШ І-ІІ ступеня с. Воротнів | 250000 | 250000 | 350000 | 350000 |
Добудова внутрішніх санвузлів в ЗОШ І-ІІ ступеня с. Гаразджа | 435000 | 435000 | 350000 | 350000 |
Добудова внутрішніх санвузлів в ЗОШ І-ІІ ступеня с. Усичі | 150000 | 300000 | 293931,11 | |
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проведення реконструкції покрівлі ЗОШ с.Мстишин | 102500 | 49250 | ||
Співфінансування будівництва загальноосвітньої школи с.Забороль | 1000000 | |||
Капітальний ремонт даху та утеплення фасаду в ЗОШ І-ІІІ ст. с.Боратин -співфінансування проекту ,,Місцевий розвиток орієнтований на громаду-ІІІ” | 60000 | 60000 | ||
Капітальний ремон фасаду (утеплення цоколя та фарбування) ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Маяки | 100000 | 99926 | ||
Капітальний ремонт з утеплення частини фасаду ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Боратин | 1500000 | 448288 | ||
Дофінансування Капітальний ремонт внутрішніх санвузлів ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Гірка Полонка | 270000 | 269026 | ||
Виготовлення проектно-кошторисної документації на добудову внутрішніх санвузлів в ЗОШ с.Білостік, с.Воротнів, с.Гаразджа, с.Усичі та с.Мстишин | 250000 | 144150,5 | ||
Виготовлення робочого проекту на реконструкцію ЗОШ І-ІІІ ст. с. Забороль та проведення технічної інвентаризації будівлі школи | 460000 | 333441,7 | ||
Рекострукція частини приміщення ЗОШ с.Крупа під приміщення для фізкультурно-оздоровчих змагань | 700000 | 336196 | ||
Проведення робіт з утворення навчально-виховного комплексу (школа-сад) на базі загальноосвітньої школи с.Лаврів | 400000 | |||
Поточний ремонт санвузлів, водомережі, тепломережі, каналізації в ЗОШ с. Піддубці | 350000 | 213997 | 51000 | 46839 |
Поточний ремонт санвузлів в ЗОШ с. Баїв | 40000 | 36244 | ||
Поточний ремонт приміщення ЗОШ с. Шепель | 199000 | 133465 | ||
Поточний ремонт системи опалення ЗОШ с. Лаврів | 17788 | 17788 | ||
Поточний ремонт системи опалення ЗОШ с. Рованці | 19986 | 19986 | ||
Поточний ремонт відмостки, цоколя в ЗОШ с. Буяні | 129000 | 122746 | 70000 | 69019 |
Поточний ремонт системи опалення, димової труби в ЗОШ с. Буяні | 74793 | 74793 | ||
Поточний ремонт покрівлі ЗОШ с. Рокині | 7317 | 7317 | ||
Поточний ремонт котельні ЗОШ с. Романів | 10383,11 | 10383,11 | ||
Поточний ремонт туалетів ЗОШ с. Ратнів | 15850,8 | 15850,8 | ||
Поточний ремонт навчального кабінету, гардеробних, центрального входу в ЗОШ с. Лище | 160000 | 158994 | 120000 | 51093,58 |
Заміна котла та промивка системи опалення в ЗОШ с. Гаразджа | 195000 | 89873,99 | ||
Поточний ремонт покрівлі майстерні в ЗОШ с. Підгайці | 200000 | 199943 | ||
Поточний ремонт водонапірної башти в ЗОШ с. Веселе | 20000 | 19793 | 20000 | 20000 |
Поточний ремонт вхідних сходів ЗОШ с. Рованці | 70638 | 70638 | ||
Встановлення натяжної стелі ЗОШ с. Одеради | 22000 | 22000 | ||
ВСЬОГО | 9003000 | 4964314,69 | 8308327,91 | 5749133,1 |
Крім того проведено
-замiна вентелiв в котельнi ЗОШ І-ІІ ступеня с.Буяни (1 512,25 грн.);
-монтаж трифазних лiчильників в їдальні та майстерні Шепельської ЗОШ І-ІІ ступеня (5 298,58 грн.);
-заміна трифазного та однофазного лічильників в ЗОШ І-ІІ ступеня с.Крупа (3722,32 грн.);
-заміну вхідних дверей в ЗОШ І-ІІ ступеня с.Воротнів (14 915,00 грн.);
-заміну 43 вікон на металопластикові в ЗОШ І-ІІІ ступеня с.Воютин (200 000 грн.).
На проведення поточних ремонтних робіт використано близько 1,5 млн. грн., не враховуючи додатково залучених коштів, робіт, які проведені навчальними закладами та коштів виділених на будівельні матеріали.
По дошкільних навчальних закладах:
- завершено реконструкцію приміщення загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня с.Несвіч та відкрито дошкільний навчальний заклад (1 група – 20 дітей);
- відкрито додаткову групу в Одерадівському дошкільному навчальному закладі (15 дітей);
- проведено капітальний ремонт приміщення Гіркополонківського ДНЗ №1;
- замінено вікна на металопластикові у Веселівському ДНЗ;
- проведено капітальний ремонт спортивної зали Рокинівського ДНЗ;
- капітальний ремонт групового блоку Одерадівського ДНЗ;
- капітальний ремонту покрівлі та фасаду Липинського ДНЗ;
- замінено підлогу у Тарасівському, Рокинівському, Коршовецькому ДНЗ.
Важливими питаннями органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування залишається завершити раніше розпочаті роботи по реконструкціях або будівництві автономних котелень в загальноосвітніх та дошкільних закладах району та переведення котлів на альтернативні види опалення, продовжити роботи по утепленню фасадів та реконструкції покрівель в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах району, здійснення інших капітальних видатків, передбачених Програмою.
Протягом 2016 року за сприяння та матеріальної підтримки органів місцевого самоврядування, сільських, селищних рад проведено роботу по поліпшенню матеріально-технічної бази закладів культури району та впровадженню енергозберігаючих технологій на загальну суму 8305,8 тис. грн, зокрема:
- замінено вікна та двері на металопластикові в БК с.Баківці (193 тис. грн. районний бюджет);
- проведено ремонт кабінету директора БК с.Буяни – (3 тис. грн. бюджет сільської ради);
- здійснено ремонт фойє (63 тис. грн. бюджет району) та замінено 5 дверей в глядацькій залі БК с.Воютин – 28 тис. грн. (спец кошти);
- замінено 4 вхідних дверей в БК с.Забороль – (40 тис. грн. бюджет сільської ради);
- замінено вікна та двері, електропроводку та придбано будівельні матеріали в клуб с.Озеряни – (50 тис. грн. районний бюджет, 35 тис. грн. бюджет сільської ради);
- замінено вхідні двері БК с.Городище-2 – (10 тис. грн. бюджет сільської ради);
- ремонт освітлювальної апаратури в БК с.Липини (2,5 тис. грн. спонсорські кошти);
- проведено внутрішні ремонтні роботи БК с.Сьомаки – (105 тис. грн -. бюджет сільської ради, 500,0 тис. грн. - обласний бюджет, 250,0 тис. грн.- спонсорські кошти, 200,0 тис. грн. - районний бюджет);
- перекрито дах, замінено метало черепицю на бібліотеці, замінено вхідні двері, покладено бруківку (504,0 тис. грн. районний бюджет), проведено ремонт кабінету гурткової роботи (20,0 тис. грн. бюджет сільської ради) в БК с.Садів;
- проведено поточний ремонт фасаду, даху, косметичний ремонт стелі на сцені в клубі с.Воротнів (200,0 тис. грн. бюджет сільської ради);
- встановлено огорожу та проведено ремонт фасаду клуб с.Милуші (33,0 тис.грн. бюджет сільської ради);
- перекрито дах, замінено вікна, проведено реконструкцію приміщення та котельні, придбано 2 котли в БК с.Піддубці (1 600,0 тис.грн. районний бюджет, 485,0 тис. грн. бюджет сільської ради);
- проведено капітальний ремонт покрівлі (92,0 тис. грн. бюджет сільської ради, 222,5 тис. грн. районний бюджет), ремонт фойє (33,4 тис. грн. бюджет сільської ради), поточний ремонт водопостачання та каналізації (22,4 тис. грн. бюджет сільської ради) в БК с.Боголюби;
- проведено капітальний ремонт стін, замінено вікна 2-го поверху (300,0 тис.грн. районний бюджет), замінено дах (470,0 тис.грн. бюджет сільської ради) в БК с.Романів;
- проведено ремонт системи опалення в клубі с.Брище (29,0 грн. бюджет сільської ради);
- проведено ремонт фойє в БК с.Лаврів (20,0 тис. грн. бюджет сільської ради);
- замінено вікна в БК с.Радомишль (4,5 тис. грн. спец кошти);
- встановлено огорожу в БК с.Сарнівка – 95,0 тис. грн. (бюджет сільської ради);
- проведено ремонт котельні для опалення (180,0 тис. грн. районний бюджет), ремонт фойє (10,0 тис. грн. спонсорські кошти, 3,0 тис. грн. бюджет сільської ради) в БК смт Рокині;
- проведено ремонт покрівлі (813,0 тис. грн. бюджет сільської ради), ремонт приміщення (430,0 тис. грн. бюджет сільської) та замінено вікна та двері на металопластикові в БК с.Хорохорин (82,0 тис. грн. бюджет сільської ради).
Завершено ремонт другого поверху районного будинку культури, замінено вхідні двері (460,0 тис. грн. бюджет району) та перекрито дах гаража (85,0 тис. грн. районний бюджет).
В приміщенні Торчинської дитячої музичної школи замінено дах, встановлено санвузол, замінено 3 вікна дитячої бібліотеки, в дорослій бібліотеці проведено ремонт 2-х кімнат. Витрачено коштів районного бюджету у сумі 632,5 тис. гривень.
В приміщенні дитячої районної бібліотеки встановлено електричне опалення та замінено вхідні двері на суму 25,0 тис. грн. за кошти районного бюджету.
Закладами культури району проводилась значна робота по відродженню національної культури, розвитку народної аматорської творчості, збагачення культурних надбань і традицій, патріотичного виховання підростаючого покоління. Колективи та окремі виконавці району приймали участь в міжнародних, всеукраїнських, обласних, районних фестивалях і конкурсах.
Загальний обсяг продажу споживчих товарів за усіма каналами реалізації, з урахуванням діяльності підприємців – фізичних осіб, за 9 місяців 2016 року становив 743,9 млн. грн., що у порівняних цінах на 7,7 відсотка більше аналогічного періоду минулого року.
Понад дві третини реалізованих товарів забезпечили 5 підприємств, в їх числі ТзОВ „Епіцентр К”, „ВОР Рітейл”, „Автоконцеп”, ПАТ „Укрнафта” та ПП „Окко – нафтопродукт”.
Споживча кооперація району обслуговує сільське населення через 34 об’єкти, в тому числі 29 магазинів з торговою площею 1950,0 м2 та 5 закладів ресторанного господарства з 240 посадочними місцями.
Загальний обсяг роздрібного товарообороту за 2016 рік склав 21,5 млн. грн., що на 2,6 відсотка більше аналогічного періоду минулого року. Товарооборот в діючих цінах приростили всі об’єкти торгівельної діяльності, проте найбільших результатів досягло СТ „Полонківське” – 3,2 відсотка.
Фактичні доходи від оренди приміщень районної комунальної власності становлять 531,1 тис. грн., що на 53 відсотка або 183,8 тис. грн. більше, ніж за період 2015 року, з яких до районного бюджету перераховано 267,5 тис. грн.
Площа приміщень, яка знаходиться в оренді складає 5416,19 м2 (у 2015 році – 5286,653 м2). Середній розрахунковий розмір орендної плати за 1 м2 приміщень, що здавались в оренду по районній комунальній власності становить понад 23,66 грн. (у 2015 році – 25 грн.).
Кошти від оренди майна та наданих платних послуг орендодавці використовували на закупівлю господарських товарів, канцтоварів, поточний ремонт приміщень, запчастини, пальне та заробітну плату.
Господарюючі суб’єкти району за січень – листопад 2016 року експортували товарів на 258,1 млн. дол. США, що на 2,2 відсотка більше, ніж за період 2015 року. В той же час, імпорт товарів збільшився на 15,6 відсотка до показника 2015 року і становить 216,6 млн. дол. США. Проте, перевищення експорту над імпортом сформувало додатнє сальдо зовнішньої торгівлі в сумі 41,5 млн. дол. США.
Вартість товарів, експортованих підприємствами району, становить 45,7 відсотка обласного обсягу. Питома вага імпортних товарів, одержаних підприємствами, становила 20,9 відсотка обласного обсягу.
Основним ринком збуту товарів залишаються країни Євросоюзу, експорт в ці країни становив більше 80 відсотків загального обсягу. Імпорт з країн Євросоюзу становить близько 90 відсотків загального обсягу. Найбільше товарів імпортовано з Угорщини, Німеччини, Польщі, Китаю та Австрії.
Така ситуація пов’язана з тим, що український бізнес починає набирати оберти на переорієнтацію своїх товарів за кордон, відповідно до економічної частини Угоди про асоціацію між Україною та європейським союзом і його державами членами, зокрема в частині створення зони вільної торгівлі.
У 2016 році до Луцької районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 15214 звернень, що на 3213 звернень більше, ніж у 2015 році. Письмових звернень надійшло 8127, що на 342 менше, ніж у 2015 році; кількість звернень на особистих прийомах – 7087, що на 3555 більше попереднього періоду.
Безпосередньо до районної державної адміністрації у 2016 році надійшло 891 звернення громадян, що на 153 звернення більше в порівнянні з 2015 роком. З них - 856 письмових звернень, що на 145 звернень більше, ніж у 2015 році, 35 звернень одержано на особистому прийомі у керівництва районної державної адміністрації, що на 8 звернень більше ніж у 2015 році. Крім того, 583 звернення надійшло до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади. З числа отриманих звернень 35 колективних. Всього до райдержадміністрації звернулося 2607 громадян.
З урахуванням внесених змін до Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутись до керівництва райдержадміністрації через веб-сайт (вкладка «Електронне звернення») надіславши відповідне електронне звернення. Таких звернень у 2016 році надійшло 12. Також в райдержадміністрації визначено електронну скриньку, на яку громадяни мають можливість надсилати звернення, пропозиції та скарги у сканованому вигляді.
Актуальними для мешканців району протягом звітного періоду були питання:
- соціального захисту (552) – про призначення та перерахунок субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, призначення соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, та інше;
- аграрної політики і земельних відносин (162) – надання дозволів на виготовлення та затвердження технічних документацій на земельні ділянки громадянам, роз’яснення щодо оформлення земельних ділянок, оренди землі, надання земельних ділянок учасникам антитерористичної операції;
- сім’ї, дітей, молоді (43) – призначення та зняття опіки, інші питання соціального захисту дітей;
- комунального господарства (36) – звернення щодо ремонту доріг, відновлення електро- і газопостачання домоволодінь; належного водопостачання, водовідведення, установки приладів обліку газу, ремонту та експлуатації житлового фонду, роботи житлово-експлуатаційних підприємств, забезпечення.
За результатами розгляду отриманих звернень 413 вирішено позитивно, роз’яснено порядок вирішення – 473 звернення.
Результати аналізу свідчать, що найбільше звернень надходить від громадян, які проживають на території Боратинської (39), Гіркополонківської (35), Липинської (58), Лищенської (47), Княгининівської (87), Підгайцівської (64) сільських рад, Рокинівської (38) та Торчинської селищної рад (62), а також м.Луцька (81). Водночас найменше звернень надійшло від жителів Городищенської, Коршівської, Несвічівської та Шепельської сільських рад.
Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, не вирішення земельних та майнових питань. Тому в переважній більшості авторами заяв є пенсіонери, багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни, інваліди, діти війни тощо.
Провівши моніторинг надходжень звернень громадян, встановлено, що значна кількість заявників відразу звертаються із зверненнями безпосередньо в обласну державну адміністрацію або на урядову ,,гарячу лінію” при цьому взагалі оминають райдержадміністрацію. Причиною цього є географічне розташування району, а саме межування з обласним центром.
В минулому році з метою забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку району, реалізації завдань, визначених законодавством, актами Президента України, урядовими документами, рішеннями районної ради та інших питань життєзабезпечення району районною державною адміністрацією проведена значна організаційна робота.
Зокрема, мною видано 918 розпорядження, разом з моїми заступниками проведено більше сотні нарад, семінарів, зустрічей тощо. Ці питання були предметом розгляду на засіданнях колегії районної державної адміністрації. В минулому році проведено 12 засідань колегіального органу виконавчої влади, в тому числі 2 виїзні засідання.
Також мною, першим заступником та заступником голови райдержадміністрації протягом 2016 року проведено 38 виїзних прийомів громадян в населених пунктах району.
Дотримання виконавської дисципліни, організація виконання документів та здійснення контролю за ними є одним з важливих завдань в районній державній адміністрації і здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, а також, згідно з нормативними документами центральних органів влади, розпорядженнями і дорученнями голів обласної та районної державних адміністрацій. Ефективність здійснення контролю забезпечується і залежить, насамперед, від чіткої та злагодженої роботи кожного окремого управління, відділу, сектору та їх взаємодії між собою, з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, сільськими та селищними радами.
Протягом 2016 року в райдержадміністрації зареєстровано 3366 вхідних документів (для порівняння: за 2015 рік – 3017 (+349) та 2994 вихідних (за 2015 рік – 2632 документи (+362).
Протягом вказаного періоду надійшло 1130 контрольних документи, в тому числі: 189 розпоряджень голови облдержадміністрації, 71 доручення та 910 листів голови та заступників голови облдержадміністрації.
Особлива увага приділяється роботі з реагування на запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації безпосередньо або через доручення інших органів влади надійшов 101 такий документ, які виконані згідно з установленими чинним законодавством термінами.
Серед документів, що знаходяться на контролі, переважають з питань житлово-комунального господарства, інфраструктури, праці, соціальної політики та соціального захисту учасників АТО і сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь в АТО, виконання бюджету та соціально-економічного розвитку, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» у 2016 році в райдержадміністрації зареєстровано 54 інформаційних запитів (у 2015 році - 23). Більшість з них надійшли електронною поштою. Найбільше громадян цікавила інформація про діяльність та місцезнаходження бюджетних установ, громадських організацій району, показники виконання районного бюджету, питання пільгових перевезень, надання копій містобудівних документів на об’єкти будівництва та документів щодо землекористування, надання копій декларацій керівництва райдержадміністрації та ін.
Райдержадміністрацією в 2016 році забезпечено своєчасне розроблення та внесення, після широкого обговорення на розгляд районної ради районного бюджету, цільових програм, що дало змогу розв’язати ряд соціальних проблем, зростання добробуту і підвищення якості життя населення, учасників АТО, підвищення рівня економічного потенціалу території, залучення іноземних інвестицій, самоорганізації населення, продуктивності економіки, підвищення її конкурентоспроможності.
Вживались заходи щодо забезпечення належного функціонування об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. Саме така організаційна робота, належна взаємодія між виконавчою і представницькою гілками влади сприяла досягненню стабільної суспільно-політичної обстановки в районі, їй ми завдячуємо за те, що збережено та примножено ті позитивні тенденції, які є в господарському та соціальному комплексі району.
Хочу висловити подяку за проведену роботу голові районної ради, сільським та селищним головам, депутатам, керівникам сільськогосподарських та промислових підприємств, керівникам установ та організацій району.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
До проекту рішення районної ради
„Про звіт голови районної державної адміністрації про підсумки виконання Програми економічного та соціального розвитку Луцького району за 2016 рік та здійснення районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень”
Програма економічного та соціального розвитку Луцького району на 2016 рік (далі – Програма) затверджена рішенням сесії районної ради від 15 січня 2016 року №5/4 „Про Програму економічного та соціального розвитку Луцького району на 2016 рік”.
Відповідно до пунктів 16, 28 частини І статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” звіт голови районної державної адміністрації „Про підсумки виконання Програми економічного та соціального розвитку Луцького району за 2016 рік та здійснення районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень” вноситься на розгляд сесії районної ради щорічно.
Прийняття цього проекту рішення сприяє виконанню завдань цієї Програми.
Завідувач сектору Т.СІГУА